黃宗澤話陳瀅係八婆!
 
藝人黃宗澤最近忙與萬綺雯老公、有「鬼才編劇」之稱的陳十三宣傳劇集《非凡三俠》,他大讚劇情引人入勝:「齋睇劇本都覺得正,係我其中一個最鍾意嘅劇,笑中有淚,着眼點唔係愛情,觀眾睇到會有意想不到嘅效果,唔會去諗幾時錫,幾時有床戲。今次得6集好短,但相信大家會翻睇,同埋我已經叫十三開第2季。」
 
 
黃宗澤今次拍劇,碌盡人情卡!
 
 
直升機都借到返嚟!
 
飾演特技人的他,有不少驚險打鬥場面:「套劇喺馬來西亞拍,有場戲由地鐵站槍戰開始,打到去3樓吊威吔,之後跳落巴士車頂,再跳入車裏面,跑餐死,飛機大炮咩都出齊!我連直升機都幫佢哋免費借埋,搭膊頭借咗好多景,碌盡人情卡,豪宅、直升機,連消夜都未埋過單,因為我馬來西亞朋友多,個個輪住請!」
 
 
陳十三話今次呢個作品係最滿意。
 
陳十三亦表示這套是最滿意的作品之一,但由於演員陣容鼎盛,加上出埠拍攝,最終超出預算,結局要由大型武打場面變文戲:「Ending冇錢拍,但愈冇錢就愈要動腦筋,最後錯有錯着,打戲變文戲,效果仲好!」黃宗澤深感同意:「作為演員要拍喊戲,第1次喊到,好難喊第2次,但場戲3個Take,我竟然3次都喊到,劇本真係好幫到!」問陳十三為何不安排角色給老婆,他笑說:「我哋比較獨立,佢依家主力喺內地發展。(少見咗?)係呀!都掛住佢!」
 
 
黃宗澤(左)同陳十三拍住上!
 
此外,黃宗澤早前與陳瀅不時在網上互動,問會否怕傳緋聞,他反眼笑說:「呢條八婆,佢外表女神,內裏就『呢啡』,其實不拘小節,鬼妹仔性格好玩得!(有冇機會發展?)佢唔係我心儀。(你心儀邊類?)唔係我揀老婆,係阿媽揀新抱,佢冇催。我老友嘅老婆係空姐,我成日叫佢介紹啲空姐畀我,但一個都冇。(你身邊應該有?)我都想,日日開工,見嚟見去都係嗰班朋友。」
 
原文: https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/entertainment/20201214/bkn-20201214211238821-1214_00862_001.html?fbclid=IwAR1IHIM3DMQdD4jcCl5bQcA9wuf7dPytbtTGbdHFcTIU2Fll2Mx3wMbbZbs