朱千雪、湯洛雯、岑杏賢、蔣家旻及張嘉兒這班好姊妹被合稱「2Line黨」,當中朱千雪在去年已正式入律師樓成為掛牌的執業大律師,可說已半退出娛圈,最近的演出只是為《踩過界II》獻聲說對白而已。

由林盛斌(Bob)及麥玲玲一同主持的邵氏製作新一輯節目《Master's Talk》(《師父有請》),首集邀請到「2Line黨」當中的成員朱千雪、湯洛雯、岑杏賢及蔣家旻任嘉賓。

不過,她們表示從沒承認「2Line黨」的名字,更戲言已由二線跌落三線,湯洛雯說:「我哋私底下個群姐名叫『幸福公主』,除咗我哋仲有張嘉兒。」

1 1.5

湯洛雯爆岑杏賢喜歡靚仔

今集《Master's Talk》節目主題是「嫁得好」,朱千雪和岑杏賢分別與醫生和金融才俊結婚。

岑杏賢說:「起初同老公第一次見面係完全冇興趣,好唔鍾意佢,唔明點解朋友會介紹畀我認識,佢外表唔係我想要嘅類型。我好膚淺,本身就諗住索性搵番娛樂圈嘅人就算,直至遇到我老公之後,簡直係極品,感覺佢優點比我想像更加多,(最好係咩?)太多、勁多。」

湯洛雯笑岑杏賢是她們之中最追求靚仔的一個,她老公都是靚仔,不過不是娛樂圈圈中的靚仔。
 
至於朱千雪與青梅竹馬的醫生結婚,問到老公是否靚仔?千雪卻呆了3秒才回應,令大家捧腹大笑。

1 2.5

朱千雪不愛應酬

朱千雪說:「我覺得靚仔咪得囉!(你係女神有距離?)我入行8年來冇被人追過。」身旁的湯洛雯忍不住踢爆千雪說:「我知點解,如果有人主動問佢攞電話,佢會答人:『你Send e-mail畀我啦!』咁。」

千雪解釋:「因為唔係好鍾意識好多人,呢個朋友圈舒服就圍繞住,咁我同老公細細個就認識,感覺好安全,同埋唔需要用好多時間去認識大家,咁多年遠距離戀愛我都好信佢,佢亦好信我。」

她更自爆一件往事:「其實最衰嘅一次,有個人同我合照,影完張相,佢問我攞電話想Whatsapp番張相畀我,我話:『唔使喇,張相你Keep啦!』就算拍劇男拍檔嘅電話都冇,唔需要嘛,要聯絡會搵PA(助理編導)呀嘛!」

千雪補充:「唔係冷漠,只係心態上覺得無需要,就算未正式拍拖前,我個人本身性格就係咁,所以同我老公傾偈好舒服,唔使好深入了解,又唔驚佢呃我。」

1 31 6

拒絕賣弄性感

湯洛雯大讚朱千雪是好女仔,如果遇到拍劇有性感或者接吻場口都會堅定地拒絕。其他姊妹聽後都點頭,更指千雪很理智絕不會戲假情真。

朱千雪說:「如果可以唔需要就最好唔好。有場戲安排我喺天台跌落去時,男主角要扯住我,扯爛件衫,見到露膊好性感咁。我唔係唔想性感,而係我又唔係瘦,做嚟都嘥氣啦!我就將裡面件背心同外面件背心縫埋佢,扯極都係見到少少膊頭,而且我又怕被人cap圖,話我手臂肥。」

1 5

湯洛雯甜笑講馬國明

Bob對於千雪拒吻大為驚訝,千雪解釋拍拖前拍劇有錫過,但拍拖後就盡量拒絕,她說:「可能我啲戲太差冇人會再搵我,如果我有腹肌同40吋腿可能唔同講法。」湯洛雯笑千雪因而轉行,做律師可以包實全身,戴埋口罩。
 
靚湯說:「我比較鍾意搵個似我爹地嘅人,因為我阿爸係一個好乖、好錫屋企,我媽係凸,我爸係凹,我想搵類似...(馬國明都係?)我係鍾意講嘢,佢都會出聲,都會話:『你鍾意啦』、『幾好吖』、『無所謂啦』、『激死我』咁囉。(被催婚好大壓力?)唔係好大壓力,係問到有少少厭,有少少答到呆咗。」

湯洛雯無奈稱:「次次都問,答咗唔係,我女仔嚟呀嘛,人哋都未求婚,咁我點答你啫?訂婚一定會講,大家唔使再問,一定公開,(又用公仔表達?)你唔好理啦,唔好褻瀆我兩隻公仔。」

1 71 8