由陳山聰、馬國明、陳展鵬(煎Pan)、江美儀、唐詩詠、劉佩玥、劉穎鏇(Tiffany)等合演的《隱形戰隊》,將於3月6日播映。據知為製作真實感及加強視覺震撼度,不少場面均是荷槍實彈。

對此與監製Jazz(文偉鴻)合作無間的陳山聰,雖自《同盟》開始已建立好打形象,但他表示接拍《隱》至少有兩大挑戰:「特種部隊戲我係第一次演,仲要係反恐,無論造型、身形要求都嚴格好多,包括揸槍。

 

山聰為演出做足功課,在首輪官方宣傳片曝光的「一人搶兩槍」神技,山聰單是事前反覆練習已花了2個月時間:「真正拍嘅時候,都NG咗好多次,我都不斷要求Retake,咁努力都係想帶刺激感畀觀眾。」除了苦練槍法,山聰又花3個月時間健身:「今次係我有史以來最大隻。」

山聰讚日日一齊操Gym的劉穎鏇進步神速:「其實我同Tiffany同一間Gym嘅,所以變咗嗰時開始,我哋已經日日都見,佢今次真係更加進步。」

在劇中飾演CTRU Commander,山聰對此笑言私下在家中也是Commander:「我呢個阿頭日日都喺屋企落order,因為係得我嗌得Jaco(陳山聰兒子)聽,所以現實生活我爸爸呢個角色都係Commander嚟。」