視后胡定欣離巢無綫後轉簽邵氏旗下,不過與無綫依然保持良好關係,並不時參與重頭劇演出。去年她有《白色強人II》及《廉政狙擊》兩部劇,由於劇集在香港播映前先在內地平台率先推出,故劇中演員在內地知名度大增。定欣兩劇的角色及演出都備受注目,深受內地觀眾歡迎,因此她今年將事業重心轉移內地,之前更透露已跟內地製作單位洽談合作,更會接多個商演活動。

露腰撐品牌活動

繼早前為內地媒體擔任年度公益大使,再到上海出席活動及擔任雜誌封面主角後,上周定欣又到廣州大型商場出席時裝品牌活動,繼續搵真銀。現場相當墟冚,久未在當地公開露面的她大受歡迎。她身穿黑色露腰裙示人,狀態甚佳,吸引不少內地忠實粉絲撐場,而她接受東網獨家訪問時表示:「好開心見到好多Fans,大家好耐冇見,對上一次已經係2019年。佢哋有啲幾年前曾經親自嚟香港出席我嘅生日Party,佢哋都有問今年會唔會搞生日會,我都希望通咗關大家有多啲機會見面。

定欣之後還會繼續到內地工作,她指今次到內地的過程感覺良好:「同之前好唔同,上次我由深圳過關係為咗拍《白色強人II》,當時要經過好多重檢測,好多資料要填,依家已經好暢通,自由自在。」

Credit: on.cc